تقویم رومیزی ارزان با هر تعداد

با ورود به سال 1401، شما نیز می توانید با چاپ تقویم رومیزی اختصاصی یا خرید تقویم رومیزی آماده ، هدیه ای زیبا و شیک برای مشتریان و همکاران خود به ارمغان آورید.

تقویم رومیزی ارزان

تقویم رومیزی ارزان | چاپ تقویم رومیزی آماده

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی و آماده، علاوه بر این که می تواند یک اکسسوری زیبا، جذاب و خاص باشد، میتواند نیاز شما را برای تبلیغات و برندینگِ شرکت، مجموعه، اداره و یا سازمان‌تان برآورده کند.

سفارش تقویم رومیزی آماده

یکی از مزیت های مجموعه میهن psd همکاری با چاپ ایرانی می باشد که در نزدیک ایام نوروز و در نیمه دوم سال اقدام به چاپ تقویم های رومیزی بصورت آماده با طرح و رنگ مشخص در تعداد بالای 100 هزار عدد برای تامین بازار و نیاز شما مشتریان است

که شما می توانید بر حسب نیاز خود و در نظر گیری بودجه مالی هر تعداد تقویم رومیزی اماده را سفارش و آن را در سراسر ایران دریافت کنید.

از مزیت های دیگر می توان اقدام به چاپ تقویم رومیزی اختصاصی اشاره کرد که شما بر حسب نیاز خود تقویم رومیزی را طراحی و سپس مجموعه اقدام به چاپ تقویم رومیزی شما در کمترین زمان ممکن می کند.

مجموعه میهن psd به فکر سبک بودن و راحت بودن کار در عین زیبایی و جذابیت آن بوده است؛ پس برای این موضوع در استفاده از مواد اولیه برای طراحی های خاص و خلاقانه تقویم رومیزی های خود از سبکترین و بهترین نوع آن استفاده کرده است.

تقویم رومیزی اختصاصی، چیزی فراتر از مدل های آماده است!

سفارش تقویم دیواری با طرح دلخواه کلیک کنید

با این روش شما می توانید در حد امکان، حتی مواد اولیه را نیز اختصاصی کنید! تغییر در طراحی با تصاویر خودتان، تغییر قطع و اندازه، طراحی نوع نوشتاری، تنهای جزئی از تغییرات تقویم های رومیزی اختصاصی می باشد که با این تغییرات، تقویم رومیزی شما کاملا منحصر به شما خواهد بود!

بعضی از افراد به دلیل حساسیت بالای کسب و کارشان و رقابت نزدیکی که با همکاران صنف کاری خود دارند، به دنبال تبلیغاتی خاص تر هستند.

یکی از تبلیغاتی که میتواند نشانه خاص بودن شما باشد، تقویم رومیزی است.

تقویم رومیزی آماده

تقویم رومیزی آماده | چاپ تقویم رومیزی آماده

حالا اگر میخواهید یک گام از بقیه که تقویم رومیزی جزئی از تبلیغات سالانه شان است، جلوتر باشید، باید به دنبال خاص بودن در این زمینه باشید.

برای این هدف میتوانید به دنبال چاپ تقویم رومیزی اختصاصی باشید.

قیمت تقویم رومیزی اختصاصی

بازه قیمت چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، به عواملی مانند: مواد اولیه (جنس کاغذ، جنس و نوع پایه و…)، نوع طراحی، چاپ لیزری لوگو یا نام تجاری، قطع یا اندازه تقویم، تیراژ چاپ و سفارش و… بستگی دارد.

قیمت تقویم رومیزی ارزان

با توجه به تعداد چاپ بالای این نوع تقویم قطعا قیمت پایین تری نسبت به تقویمهای رومیزی اختصاصی دارند ولی برای براورد قیمت دقیق تر بعد از چاپ با مجموعه در تماس باشید.

 

ارتباط با میهن psd

ارتباط با میهن psd